Reunió del mes de gener de 2022: «Se que estás viva» de Nacho Abad

Resum de la nostra coordinadora Conxa.

El llibre que hem llegit aquest mes ha agradat bastant a tots el qui vàrem participar de la nostra cita mensual, aquest cop altra vegada per Skype

Ens ha semblat que en  el tipus de llenguatge i la forma de escriure es veu que l’autor és un periodista i ens va donant pistes per encaminar-nos cap a les situacions següents. Coincidim en que és àgil i que és molt entretinguda de llegir, excepte en la part que es refereix a Guadalupe que potser podria ser una mica més concisa i la novel.la no perdria interès.

La crítica social a la policia, els periodistes i inclús en la societat en general per no voler esbrinar una mica més sobre el fons de les qüestions i donar per vàlides probes no massa clares en la investigació, cosa que en aquest cas afecta, per mal, a varies persones.

També hi ha hagut un de nosaltres que ha trobat que el diàleg era poc treballat i que l’entorn social era gris, però tot i això l’ha enganxat.

La nota mitjana és: 7,5.

Per anar a sopar hi ha diferents opcions, una persona soparia amb la Alejandra Rey, advocada. Dues anirien amb l’autor, dues més amb la Guadalupe, una altre amb els tres policies, Germán ha tingut dos vots, un sopar hauria d’anar també el propietari del Hostal de Orihuela.

Esperem que aviat puguem tornar a fer les reunions presencials, de moment  cal continuar cuidant-nos molt. Petonets per a tothom.

Esta entrada fue publicada en Sin categoría. Guarda el enlace permanente.

Deja una respuesta

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Salir /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Salir /  Cambiar )

Conectando a %s